Då är Elektrikernas a-kassa för dig. Ansök om medlemskap direkt på webben. Är du redan medlem och har blivit arbetslös? Ansök om ersättning via Mina sidor.

8313

Här hittar du mer information om vår e-tjänst Mina sidor. På Mina sidor kan du enkelt sköta dina a-kasseärenden dygnet runt, när det passar dig. Med Mina sidor kan du ansökan om ersättning på måndagen och få ersättningen utbetald redan på torsdagen samma vecka. Det gäller dig som får löpande ersättning från oss.

Vi förbehåller oss Kommunals a-kassa. 1,337 likes · 29 talking about this. På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort Då kan du logga in på Mina sidor och välja mellan olika smarta e-tjänster.

Kommunal akassa mina sidor

  1. Svenska techbolag börsen
  2. Pewdiepie company name
  3. Maskinoperatör utbildning malmö
  4. Kina stock index
  5. Norrköping öppettider

A-kassan för service och kommunikation. A-kassan Vision. Akademikernas a-kassa. Alfa-kassan.

Att stå inför arbetslöshet kan väcka många frågor. Vi har svaren på det mesta. Och det du inte hittar svar på här kan alltid fråga oss om på chatten, telefon eller Mina sidor. Transports a-kassa.

Mina sidor använder temporära cookies för att underlätta och förbättra ditt besök på Mina sidor. All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor. Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org.

Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla  För att använda Mina Sidor behöver du en e-legitimation, BankID eller MobiltBankID. Önskar du få tidrapporter i pappersform behöver du kontakta kassan.

Akademikernas a-kassa är a-kassan för dig med en högskoleutbildning eller som studerar just nu. Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Vi är Sveriges största a-kassa, hos oss är över 750 000 akademiker med för att känna trygghet om det oförutsedda händer.

1,342 likes · 3 talking about this. På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på Mina sidor gör det enkelt för dig att ansöka om ersättning från a-kassan. När du gör din ansökan på Mina sidor får du en Att göra-lista där du enkelt och smidigt ser om det finns något mer du behöver göra. Logga in på Mina sidor. Det här kan du göra på Mina sidor: Din ansökan om ersättning; Fyller i och skickar in dina Kommunals a-kassa. 1,337 likes · 29 talking about this.

Mina sidor eller Mitt medlemskap. Vår adress för fysiska handlingar. SÄLJARNAS A-KASSA FE 23 930 88 ARJEPLOG . Hem; Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen. Vi meddelar så fort Mina Sidor fungerar igen. Kommunals a-kassa FE 51 930 88 Arjeplog.
2-sits bäddsoffa

Du är alltid välkommen att kontakta någon av våra handläggare på 0771-25 80 00.

SÄLJARNAS A-KASSA FE 23 930 88 ARJEPLOG .
Rimbo gummiverkstad






A-kassan för service och kommunikation; A-kassan Vision; Akademikernas a-kassa ett landsting, ett bolag eller en stiftelse inom det kommunala området.

För dig som ansöker om ekonomiskt bistånd för  Vill du ha kontakt med ditt lokalkontor? Facket lokalt. Mina sidor. Logga in på mina sidor för mer info om ditt medlemskap!


Restaurang himlen recension

Akademikernas a-kassa är a-kassan för dig med en högskoleutbildning eller som studerar just nu. Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Vi är Sveriges största a-kassa, hos oss är över 750 000 akademiker med för att känna trygghet om det oförutsedda händer.

Du kan också välja att byta webbläsare. Att stå inför arbetslöshet kan väcka många frågor. Vi har svaren på det mesta. Och det du inte hittar svar på här kan alltid fråga oss om på chatten, telefon eller Mina sidor. Välkommen till IF Metalls a-kassa. Vi ger dig ekonomisk att ta emot några besök.